Verdana
Δημιουργία ιστότοπου με το Weebly Γρηγόρης Ζερβός, Γιάννης Σουδίας
Real Science with WeDo 2.0 Πρόδρομος Μαρκόπουλος - Eduk8
Real Science with WeDo 2.0
_1010789
_1010790
_1010798
Ένα διδακτικό σενάριο για την εισαγωγή μαθητών δημοτικού στην έννοια της μεταβλητής Καραμπά Βασιλική, Παρασκευά Φωτεινή
ΓΕΩγρΑΦΗα με το Augmented Reality Sandbox Μανδηλιώτης Σωτήριος, Τζιωρτζιώτη Χρυσάνθη
Εισαγωγή στο περιβάλλον εκπαιδευτικής ρομποτικής Thymio II Ο Σπύρος Τσοβόλας εξηγεί τα βασικά
Μελέτη της κλωνοποίησης - Παραδείγματα αξιοποίησης των κλώνων στο Scratch 2.0 Κατερίνα Γλέζου, Μαρία Ιωσηφίδου, Γιώργος Μπιρμπίλης
Μελέτη της κλωνοποίησης - Παραδείγματα αξιοποίησης των κλώνων στ
Παιδαγωγικές εφαρμογές σε εικονικά εργαστήρια: το Go-Lab, ένα ευρωπαϊκό STEM project και η πλατφόρμα Graasp Θωμά Ράλια, Μολλά Μαρίνα, Λεύκος Ιωάννης, Βαρουτά Παναγιώτα
Scratch+Arduino = mBlock για Ρομποτική Ιάκωβος Μαστρογιάννης, Σοφία Σωτηρίου
Μια μέλισσα στην τάξη μας - BeeBot Έφη Μπακή, Σοφία Νίκα
Μια μέλισσα στην τάξη μας - BeeBot
Εξερευνώντας τον πλανήτη Κ40. Εισαγωγή στη ρομποτική με τα Lego® Mindstorms EV3 Φιλιππιάδης Γρηγόρης, Ruben Garcia Puente
Εξερευνώντας τον πλανήτη Κ40. Εισαγωγή στη ρομποτική με τα Lego® Mindstorms EV3 Ruben Garcia Puente, Εύα Μόσχου, Πολυξένη Χουρίδου
Εξερευνώντας τον πλανήτη Κ40. Εισαγωγή στη ρομποτική με τα Lego® Mindstorms EV3
Κουζινοχημεία
«Η Ακρόπολη κατά την «Χρυσή εποχή της Τέχνης» μέσω εικονικής περιήγησης» Βασίλης Οικονόμου
«Η Ακρόπολη κατά την «Χρυσή εποχή της Τέχνης» μέσω εικονικής περιήγησης»
Αξιοποιώντας ιστοσελίδες μουσείων και εικονικά μουσεία Κοσμάς Τουλούμης
«Εκπαιδευτική προσέγγιση του κινηματογράφου» Δημήτρης Γουλής
"Κάνοντας Ιστορία με ψηφιακά μέσα" Γιάννης Κασκαμανίδης
"Να σου πω μια ιστορία" Φραντζεσκακης Ματθαίος
"Να σου πω μια ιστορία" Χαρα Ανδρεάδου