Εντυπώσεις

[views]

 

Επειδή η επιτυχία ή όχι του συνεδρίου προκύπτει κυρίως από τις εντυπώσεις που αποκόμισαν οι συμμετέχοντες, θα θέλαμε να αφήσετε το σχόλιό σας.

Θα επιθυμούσαμε να καταθέσετε τις απόψεις σας και να κάνετε την κριτική σας σχετικά με την πιθανή επίδραση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία. Κατά πόσο βοήθησαν οι εργασίες του συνεδρίου στην κατεύθυνση αυτή;

Επίσης θα ήταν χρήσιμο να έχουμε μια αντικειμενική αποτίμηση σε επιμέρους τομείς διοργάνωσης. Αν θέλετε να τους αξιολογήσετε κάντε κλικ στο κουμπί.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

9 Σχόλια

  1. thess2018

    Αρκετές από τις εργασίες που παρουσιάστηκαν βασίζονταν σε εκπαιδευτικά σενάρια με χρήση Τ.Π.Ε. που έχουν υλοποιηθεί σε πραγματικές συνθήκες τάξης. Εντούτοις οι καινοτόμες, πρωτότυπες υλοποιήσεις ήταν λίγες. Μερικές φορές μάλιστα παρατηρείται να εκβιάζεται η ενσωμάτωση των Τ.Π.Ε. σε διδακτικές καταστάσεις, που δεν είναι ευνοϊκές για τις Τ.Π.Ε. ή δεν συμβάλουν προσθετικά στο επιδιωκόμενο μαθησιακό αποτέλεσμα.

    Απάντηση
  2. thess2018

    Η δυστοκία κεφαλαιοποίησης σε απτά διδακτικά αποτελέσματα της αξιοποίησης των Τ.Π.Ε. στην καθημερινή διδακτική πράξη προκαλεί μεγάλο προβληματισμό. Αποδίδεται συνήθως στην αυστηρή δομή του ωρολογίου προγράμματος, στη μη διαθεσιμότητα τεχνολογικών υποδομών (ή στην παλαιότητά τους), στην απουσία παιδαγωγικής και τεχνικής υποστήριξης, στην υιοθέτηση “οικονομικών” δασκαλοκεντρικών μοντέλων διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς, στην ανεπαρκή επιμόρφωση των εκπαιδευτικών κ.ά.

    Απάντηση
    • Νίκος

      Προφανώς όσα αναφέρετε σαν αιτίες για τη μη κεφαλαιοποίηση αποτελεσμάτων είναι αληθινά.
      Όμως…
      Μήπως έχει υπερεκτιμηθεί το εργαλείο «Τ.Π.Ε.»; Μήπως βασίζεται δηλαδή η αποδοτικότητά του σε μοντέλα εφαρμογής με πολύ συγκεκριμένους κανόνες και προϋποθέσεις;
      Μήπως έχει απαξιωθεί υπερβολικά το “οικονομικό” δασκαλοκεντρικό μοντέλο διδασκαλίας; Σε μια προσπάθεια αλλαγής για την αλλαγή και μόνο.
      Μήπως η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή, με την πολύ καλή γνώση πρώτα των εργαλείων και μετά στη χρησιμοποίησή τους για την εκπαιδευτική διαδικασία; Η ταυτόχρονη προσπάθεια εκμάθησης των εργαλείων και η εξειδικευμένη χρησιμοποίησή τους για την εκπαίδευση απογοητεύει και προς τις δύο κατευθύνσεις.

      Απάντηση
  3. Katerina

    Αρκετές από τις παρουσιάσεις αποτελουσαν καλές πρακτικές εφαρμοσιμες στην ελληνική σχολική πραγματικότητα γι’ αυτό και ήταν εξαιρετικά ενδιαφερουσες. Σε κάποιες συνεδρίες που παρακολούθησα υπήρχε θέμα σε ορισμένες παρουσιάσεις με την επιστημονική τεκμηρίωση και υποστηριξη των προτασεων τους. Πολλές παρουσιάσεις αφορουσαν την πρωτοβαθμια εκπαιδευση και λιγότερες την δευτεροβάθμια.

    Απάντηση
  4. ΒΑΡΒΑΡΑ ΖΑΝΤΡΑΒΕΛΗ

    Πολύ ενδιαφέροντα τα σεμινάρια – εργαστήρια που παρακολούθησα . Εξαιρετική παρουσία του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Χανίων και των εισηγητών του καθώς και η Παρουσίαση της πλατφόρμας Moodle – απτή , εφαρμόσιμη έδινε την ευκαιρία να καταλάβεις πώς λειτουργεί και έδινε ερεθίσματα να ασχοληθείς περαιτέρω. Το μόνο μειονέκτημα η οικονομική επιβάρυνση της χρήσης του από εκπαιδευτικούς , όταν υπάρχουν άλλα ανοικτού τύπου λογισμικά που δεν έχουν επιβάρυνση , Πολλά και διαφορετικά αντικείμενα που μπορούσες να επιλέξεις , ένα ενδιαφέρον ταξίδι στον κόσμο της διδακτικής και των Νέων Τεχνολογιών .

    Απάντηση
  5. Φριλίγκος Στέλιος

    Οι παρουσιάσεις που παρακολούθησα είχαν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Οι καινοτόμες δράσεις που είχαν υλοποιηθεί αλλά και όσες προτείνονταν προς υλοποίηση ήταν πολύ χρήσιμες για τους εκπαιδευτικούς που παρακολούθησαν και είχαν τη δυνατότητα να έλθουν σε επαφή με καλές εκπαιδευτικές πρακτικές. Πολύ ενδιαφέρον όμως είχαν και οι εισηγήσεις που βασίζονταν σε βιβλιογραφική διερεύνηση καθώς διεύρυναν τον ορίζοντα και έθεταν τις βάσεις για χρήσιμους προβληματισμούς. Η επιλογή και η οργάνωση των παρουσιάσεων σε επιμέρους συνεδρίες οδήγησαν κατά τη γνώμη μου σε ένα πολύ λειτουργικό πρόγραμμα για το συνέδριο.

    Απάντηση
  6. Nikos Aman

    Εξαιρετική οργάνωση και υποστήριξη των συνέδρων. Τα εργαστήρια επίκαιρα και ιδιαίτερα χρηστικά. Αναφορικά με τις εισηγήσεις θεωρώ ότι σε ορισμένες και σε κάποιο βαθμό χρήζουν επιστημονικής αλλά και πρακτικής τεκμηρίωσης με την εφαρμογή αξιολογικών κριτηρίων και την λεπτομερή παρουσίαση των αποτελεσμάτων της δράσης. Θα έλεγα ότι ανακυκλώνονται και εκβιάζονται διδακτικά κάποια εργαλεία και εφαρμογές. Πιστέυω ότι υπάρχει ανάγκη για γνωριμία με νέα μέσα και δυνατότητες που η εκπαιδευτική τεχνολογία με τη ραγδαία της εξέλιξη ήδη υποστηρίζει. Συγχαρητήρια στην επιτροπή για την αξιέπαινη προσπάθειά της.

    Απάντηση
  7. Μαρία

    Κάποιες εισηγήσεις ήταν πραγματικά ενδιαφέρουσες και καινοτόμες, αρκετές όμως ή δεν ήταν επαρκώς τεκμηριωμένες ή ήταν σενάρια και πρακτικές που έχουν χρησιμοποιηθεί εδώ και χρόνια.

    Απάντηση
  8. Ευαγγελία Σοφή

    Εξαιρετική διοργάνωση και πολύ ενδιαφέρουσες οι περισσότερες εισηγήσεις.Ευχαριστούμε θερμά.

    Απάντηση

Αφήστε εδώ το σχόλιό σας!

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Share This