[note]Κατεβάστε τον Τόμο Γ΄σε εκτυπώσιμη μορφή[/note]
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Scientix
- Αμανατίδης Ν., «Εκπαίδευση STEM με την υποστήριξη της πλατφόρμας Scientix» [21-33]
- Παπτσίκη Αι., Καραγεωργοπούλου Α., «Η αξιοποίηση του αποθετηρίου του Scientix και των Νέων Τεχνολογιών: η περίπτωση εφαρμογής τους σε δραστηριότητες Αγωγής Υγείας» [34-47]
- Φριλίγκος Σ., «Οι μαθητές μαθαίνουν για τις σπουδές STEM μέσα από τις δράσεις της κοινότητας Scientix» [48-58]
Γενικού Ενδιαφέροντος
- Αρσενοπούλου Μ., Λάζιος Θ., Δήμου Α., Διαμαντίδου Ευ., «Προσομοίωση της διδασκαλίας των καρτεσιανών συντεταγμένων μέσω της γεωπληροφορικής» [60-71]
- Γομάτος Λ., Νικολάου Β., Λαφαζάνογλου Α., «Αναπτύσσοντας και Αξιολογώντας Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια στη Μηχανολογία» [72-81]
- Μπαμπαλή Ά., «Προγράμματα ανταλλαγής μαθητών και αδελφοποίησης σχολείων: καταγραφή αποτελεσμάτων και εντυπώσεων» [82-96]
- Μωυσιάδης Λ., Καρασούλη Α., Νένου Χ., «Από τη φιλοσοφία στην e-philosophy» [97-110]
Ξένων Γλωσσών
- Αναστασίου Α., Ανδρούτσου Δ., Γεωργάλας Π., «Μαθαίνοντας Αντίθετα Επίθετα στα Αγγλικά με τη Χρήση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality)» [112-121]
- Γκένιου Θ., «To be continued: Συνεργατική δημιουργική γραφή στο πλαίσιο μιας διακρατικής συνεργασίας eTwinning» [122-132]
- Δημητριάδου Χ., «Δημιουργία ταινίας ως ευκαιρία επαφής των μαθητών με τον αυθεντικό γερμανικό λόγο» [133-147]
- Ευκαριανός Κ., «The English bus. Διαδραστικό οπτικοακουστικό λογισμικό για την υποστήριξη της διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο σε μορφή ψηφιακού δίσκου (DVD)» [148-156]
- Καρκαμάνης Γ., Κοσαρλή Ευ., Καζάκος Α., «Διαθεματική διδασκαλία των μαθημάτων της Πληροφορικής και των Αγγλικών-Βελτίωση του λεξιλογίου των μαθητών στην αγγλική γλώσσα μέσα από ψηφιακά κόμικς» [157-170]
Φιλολόγων
- Βακαλούδη Α., «Ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος και η Γερμανική Κατοχή στην Ελλάδα (μία διεπιστημονική-διαθεματική διδακτική πρόταση για το Γυμνάσιο)» [172-186]
- Γαλανός Α., «Το Twitter της Άννας Φρανκ: ένα διδακτικό σενάριο για τη Β΄ Γυμνασίου» [187-201]
- Γκαραβέλας Κ., Σέβη Α., «Η Αξιοποίηση των Ιστοεξερευνήσεων στη Γλωσσική Διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Το Παράδειγμα της Διδασκαλίας Γραμματικών Φαινομένων» [202-214]
- Διαμαντίδου Ευ., Λάζιος Θ., Δήμου Α., Αρσενοπούλου Μ., «Συνδυαστική διδασκαλία Ιστορίας, Γεωγραφίας και Γλώσσας με τη συμβολή των GIS» [215-225]
- Ηλίας Θ., Μούτσου Α., «Διδασκαλία σύνταξης επιστολής με την χρήση του «Προγραμματιστή» του Word» [226-235]
- Κάμα Μ., Γερονάτσιος Σπ., «“Η είδηση” στην Έκφραση-Έκθεση της Β΄ Λυκείου με τη χρήση ΤΠΕ» [236-247]
- Καραφυλλίδου Μ., «Story bombers: απόπειρες μικροαφηγήσεων» [248-259]
- Λιθοξοΐδου Α., Σόκουτης Δ., «Αρχαϊκή εποχή: η εξέλιξη των πολιτευμάτων και η δημιουργία της πόλης κράτους στην Αρχαία Αθήνα» [260-270]
- Σαρμπάνη Π. & Τσιουπλή Ευ., «Κοιτώντας το χθες με μάτια του σήμερα στη Λογοτεχνία και την Ιστορία» [271-283]
- Τριβυζά Β., Ασκιανάκη Κ., Μακρής Ευ., «Η ανθρώπινη ύπαρξη μέσα από την πολυδιάστατη καταγραφή της ως μέσο εμπειρικής κατανόησης και βιωματικής ταύτισης – Η δημιουργική συνάντηση εικαστικών, λογοτεχνίας και Τ.Π.Ε.» [284-291]
Φυσικών Επιστημών – Περιβάλλοντος
- Αντώνογλου Λ., Σάλτα Κ., Κουλουγλιώτης Δ., «Η Επιχειρηματολογία Μαθητών Λυκείου σχετικά με Θέματα Χημείας μέσα από τη Χρήση του Διαδικτυακού Εργαλείου WISE» [293-306]
- Βουζαξάκης Γ., Μακράκης Β., «Εκπαιδευτικό Σενάριο για τα οικονομικά μαθήματα στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση με όραμα την αειφορία και την υποστήριξη των ΤΠΕ: Εργασία, πού και πώς παράχθηκε» [307-316]
- Γιαννακού Ου., Κλωνάρη Αι., «Διαδραστική Ψηφιακή Αφήγηση με τη χρήση WebGIS: Το λογισμικό Storymaps σε μια διαθεματική προσέγγιση της Φυσικής» [317-331]
- Κουντουριώτης Γ., «Χρήση του Arduino για τη λήψη μετρήσεων θερμοκρασίας» [332-345]
- Μαλάμου Σ., Μαλάμου Κ., «Νόμοι Αερίων και Πρώτος Θερμοδυναμικός Νόμος με χρήση διαδικτυακών προσομοιώσεων (Applet)» [346-354]
- Μανδηλιώτης Σ., Τζιωρτζιώτη Χ., «ΓΕΩγρΑΦΗα με το Augmented Reality Sandbox» [355-363]
- Μουργιά Κ., «Ψηφιακό σενάριο διδασκαλίας: ΗΛΟΣ» [364-368]
- Μπασματζίδης Γ., «Η ιστοεξερεύνηση ως εργαλείο αλλαγών στο βιώσιμο/αειφόρο σχολείο» [369-376]
- Μποταΐτη Α., Σέρογλου Φ., «Ένα φεστιβάλ ψηφιακών αφηγήσεων από εκπαιδευτικούς για τις επιστημόνισσες και το έργο τους» [377-389]
- Μπύρος – Αθανασίου Γ., «Η Φυσική προσβάσιμη σε μαθητές με προβλήματα όρασης – εφαρμογές Android και μέτρηση του χρόνου» [390-398]
- Μυλωνάς Γ., Τζιωρτζιώτη Χ., Μπουφαρδέα Ευ., Κουλούρης Π., Μαρκέλης Η., «Ευαισθητοποιώντας την Ελληνική Σχολική Κοινότητα σε Θέματα Εξοικονόμησης Ενέργειας» [399-409]
- Σκουλίδης Ν., «Εκκρεμές “πάσης βαρύτητας” σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας» [410-415]
- Σταμάτης Ν., «Αξιοποίηση ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού από το Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων «Φωτόδεντρο» στην εργαστηριακή άσκηση παρασκευής σαπουνιού της Χημείας Β΄ γενικού λυκείου» [416-424]