[note]Κατεβάστε τον Τόμο Δ΄σε εκτυπώσιμη μορφή[/note]
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Mobile Learning
- Γράμψας Λ., «Η χρήση του κινητού τηλεφώνου σε πραγματικές συνθήκες: Αναδεικνύοντας ζητήματα σχεδιασμού και αξιολόγησης εγχειρημάτων κινητού γραμματισμού» [22-36]
- Κουσλόγλου Ε., «Δείξε μου το κινητό σου, να σου πω τι φυσικός είσαι» [37-38]
- Κουσλόγλου Ε., Σύρπη Μ., «Απόψεις των εκπαιδευτικών Β’θμιας Εκπ/σης για τη χρήση φορητών συσκευών στα σχολεία ως εργαλείων μάθησης: Ισχύουσα νομοθεσία, όρια, εκπαιδευτικοί σκοποί. Η περίπτωση των Σχολείων της πόλης της Καβάλας» [39-62]
- Πασαλίδου Χ., Σιούλη Σ., Φαχαντίδης Ν., «Η Σελήνη και η αθέατη πλευρά της με αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας και των κινητών συσκευών» [63-76]
Διαδίκτυο
- Economou A., “Young students are trained to educate adults in the creative and safe use of the internet” («Μαθητές εκπαιδεύονται στον μαθησιακό σχεδιασμό για εκπαίδευση ενηλίκων στη δημιουργική και ασφαλή αξιοποίηση του διαδικτύου») [78-90]
- Γιαννακοπούλου Α., Παπασιδέρη Ι., Στασινάκης Κ. Π., «Μαθησιακά αντικείμενα: H αξιολόγηση με το μοντέλο LOEM» [91-109]
- Γιαννακοπούλου Α., Παπασιδέρη Ι., Στασινάκης Κ. Π., «Μαθησιακά Αντικείμενα (ΜΑ): ‘… πριν με χρησιμοποιήσεις, γνώρισέ με…’» [110-120]
- Ζαρίντας Α., «Έλεγχος εγκυρότητας και αποδόμηση ψευδών ειδήσεων: μια διδακτική πρόταση» [121-127]
- Καϊμακάμη Ν., Τέγος Γ., «Ο διαδικτυακός κίνδυνος στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και η ανάγκη προστασίας τους από απειλές στο ψηφιακό κόσμο. Έρευνα στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του Νομού Θεσσαλονίκης» [128-145]
- Κασκαμανίδης Ι., «Κάνοντας Ιστορία με ψηφιακά μέσα. Το παράδειγμα των Μαθησιακών Αντικειμένων του Φωτόδεντρου» [146-151]
- Μαυρίδου Α., Ρουβάς Γ., «Η ιστοσελίδα του εκπαιδευτικού ως εργαλείο άτυπης εκπαίδευσης: από την θεωρία στην πράξη» [152-164]
- Παρασκευάς Α., Παπαδάκης Σ., Φατσέα Α., «Εξ αποστάσεως συνεργασία σχολείων: μελέτες περίπτωσης στο Διαπεριφερειακό Θεματικό Δίκτυο “Ασφάλεια στο Διαδίκτυο”» [165-174]
- Παυλίδου Δ., Λύτσιος Δ., «On-line αξιολόγηση μαθητών: απλά, εύκολα και γρήγορα» [175-186]
- Πολύδωρα Ά.-Ε., «Εκπαιδευόμενοι στα social media: Ευκαιρία ή κίνδυνος για την κριτική τους ικανότητα» [187-198]
Ειδική αγωγή
- Δαγκλή Ε., «Τα ανθρώπινα δικαιώματα μέσα από την ποίηση και τη χρήση των Τ.Π.Ε. στην Ειδική Αγωγή» [200-212]
- Ιορδανίδου Σ., Λούφη Μ.-Ε., «Στάσεις εκπαιδευτών ειδικής αγωγής για την εκπαίδευση με ΜΟΟC εκπαιδευτικής τεχνολογίας» [213-223]
- Κερκίρη Αλ. Τ., «ΚΕΔΔΥ: Πώς μπορεί να γίνει πιο εύκολο το έργο τους; Ένα ξεχωριστό λογισμικό που στηρίζει τη λειτουργία τους» [224-234]
- Κουκουρίκου Σ., Κουκουρίκος Π., «Special Speech: Μία εφαρμογή επικοινωνίας για φορητές συσκευές για άτομα με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» [235-248]
Εκπαιδευτική Ρομποτική
- Schina, D., Esteve-González, V., “Designing an introductory lesson to Scratch programming language within the framework of STEAM Education to reinforce primary school pupils’ Computational Thinking” [250-263]
- Γλέζου Κ., Ιωσηφίδου Μ., Μπιρμπίλης Γ., «Μελέτη της κλωνοποίησης – Παραδείγματα αξιοποίησης των κλώνων στο Scratch 2.0» [264-269]
- Δαπόντες Ν., Θεοδωροπούλου Ι., Κόμης Β., Τσοβόλας Σ., «Εισαγωγή στο περιβάλλον εκπαιδευτικής ρομποτικής Thymio II» [270-275]
- Θεοδωρίδου Σ., Παρουσίνας Α., «BeeBot: Travelling to our European Garden» [276-283]
- Καραμπά Β., Παρασκευά Φ., «Ένα διδακτικό σενάριο για την εισαγωγή μαθητών δημοτικού στην έννοια της μεταβλητής» [284-288]
- Νίκα Σ., Μπακή Ευ., «Βιωματικό εργαστήριο: Μια μέλισσα…στην τάξη μας» [289-293]
Επιμόρφωση
- Ζαντραβέλη Β., «Kίνητρα και προσδοκίες συμμετοχής εκπαιδευτικών στις ‘Εκδηλώσεις μάθησης’ του eTwinning, μιας κοινότητας μάθησης και πρακτικής» [295-308]
- Μιτιντζή Ευ., «Κοινωνική Πληροφορική και Εκπαίδευση: δυνατότητες παιδαγωγικής αξιοποίησης και επιφυλάξεις» [309-320]
- Μόσχου Ευ., «Ανάλυση υπάρχουσας κατάστασης για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στο Α’ και Β’ Επίπεδο των ΤΠΕ» [321-330]
- Οικονόμου Α., Τσιάρτα Ά., Κωνσταντίνου Χ., Δημοσθένους Μ., «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στον Μαθησιακό Σχεδιασμό για την υποστήριξη των μαθητών τους στη δημιουργία διαδικτυακών ραδιοφωνικών εκπομπών» [331-345]
- Παπακωνσταντίνου Α., Ψύλλος Δ., «Μελέτη των αντιλήψεων εκπαιδευτικών ως προς την παιδαγωγική αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών στο Δημοτικό Σχολείο: Μια μελέτη πολλαπλών περιπτώσεων» [346-360]
- Χουρίδου Π., «Ο σχεδιασμός και η αξιοποίηση μιας ψηφιακής κοινότητας μάθησης για την συνεργατική εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε ζητήματα φιλαναγνωσίας» [361-372]
Χορηγούμενη
- Τσιπά Ελένη, “Oracle Academy“