[note]Κατεβάστε τον Τόμο Α΄σε εκτυπώσιμη μορφή[/note]
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Κεντρικές ομιλίες
- Γρόσδος Σταύρος, «Όψεις του Οπτικοακουστικού Γραμματισμού και ΤΠΕ» [21-27]
- Κουτσογιάννης Δημήτρης, «Πλαίσιο αρχών για τη δημιουργική αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων στην εκπαίδευση» [28-36]
Γενικού Ενδιαφέροντος
- Dr Αναργυρίδου Δ., Ευθυμιάδου Ε., Καλλιοντζή Β., «Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη βελτίωση του σχολικού κλίματος» [38-51]
- Κωνσταντινίδου Κ., Μαγδαληνού Κ., Αγγελακάκης Ά., Ιωαννίδης Χ., «Σχολικός Εκφοβισμός: ένα τέρας με πολλά κεφάλια. Νίκησέ τον!» [52-62]
- Ξανθόπουλος Α., «Η υπόσχεση της “αλγοριθμικής” παιδαγωγικής» [63-76]
- Πατιώ Μ., Μποζέλου Μ., Δρ. Αλεξούδα Γ., «Η γοητεία της ακολουθίας Fibonacci στη Μουσική: Διαθεματικό Διδακτικό Σενάριο με αξιοποίηση των Τ.Π.Ε.» [77-90]
- Αποστόλου Μ., Μαμάκου Π., «Εφαρμογές των νέων τεχνολογιών στη διοίκηση της εκπαίδευσης» [91-100]
Μορφές δημιουργικής έκφρασης στην Εκπαίδευση
- Αντωνοπούλου Α., «Η αξιοποίηση του Κινηματογράφου σε συνεργατικά εκπαιδευτικά προγράμματα» [102-112]
- Δημητριάδου Ε., «Προσεγγίζοντας τον κινηματογράφο στο ελληνικό σχολείο» [113-123]
- Ζαχαριάδου Ε., Δημοπούλου Φ., «Μία κάμερα, πολλές ιστορίες. Η φωτογραφία και ο κινηματογράφος ως εργαλεία δημιουργικής γραφής.» [124-137]
- Ζαχαροπούλου Κ., «Διαθεματική προσέγγιση στο μάθημα της μουσικής: η περίπτωση του ψηφιακού σεναρίου “Ακουστική οικολογία: Ηχοτοπίο του Δάσους”» [138-149]
- Κασιμάτη Έ., Πετακάκη Ει., «Διδακτική της τέχνης και σύγχρονη τεχνολογία» [150-162]
- Λάζου Α., Σουβατζόγλου Β., «Εικόνα και ήχος. Αναλογικές και ψηφιακές δημιουργίες» [163-170]
- Ματσιώρη Ά., Μαργαρού Ε., «Προσεχώς στις οθόνες σας … Σαίξπηρ και σύγχρονη οικονομία!» [172-185]
- Μπόνια Β., «Μαθαίνω την ιστορία του τόπου μου με το δημοτικό τραγούδι» [186-199]
- Πριβαρτιτσάνης Π., Αλμπάνη Μ.-Π., «Σχολείο μετά το σχολείο (μαθητικό ντοκιμαντέρ)» [200-206]
- Αποστόλου Ε., Ρούσσου Α., «Μικρασιατική Μνήμη» [207-213]
- Φαρδή Κ., Χρηστινίδης Γ., «Φωτογραφία: Μια τέχνη που μας ενώνει» [214-226]
- Φαρίδου Σ., Πατήρ Χαμάλης Θ., Βοϊδομάτης Φ., «Διασχολική, διαθεματική εργασία με χρονοδιάγραμμα του 2ου Γυμνασίου Πύργου και 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, με θέμα: Ο ΠΥΡΓΟΣ» [227-235]
- Χατζηβασιλειάδου Δ., Μαραβελάκη Σ., «Η δημιουργία βίντεο στη σχολική τάξη: Οφέλη και προοπτικές» [236-248]
- Χρυσανθακοπούλου Κλ., Μπότη Στ., «Αξιοποίηση Εκπαιδευτικών Λογισμικών για την εκμάθηση των μουσικών οργάνων» [250-263]
- Χρυσοπούλου Ε., «Εκπαιδευτικά ντοκιμαντέρ. Πώς φτάσαμε στο σήμερα» [264-269]
Μουσειοπαιδαγωγική
- Ανδρώνη Ευ., «ΔιαβάΖΟΥΜΕ την πόλη της Θεσσαλονίκης» [271-279]
- Απιδοπούλου Σ., Γιάγκογλου Δ.,Τζήμα Α., «Βυζαντινό Μουσείο Βέροιας: Ένα μουσείο για όλους» [280-291]
- Γιακουμάτου Τ., «Αξιοποιώντας παιδαγωγικά τις επισκέψεις σε μουσεία. Η περίπτωση της έκθεσης emotions» [292-302]
- Δελιδάκη Ει., «Μουσείο Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης: Συναισθήματα, κλίσεις, εμπειρίες! 3,2, 1 και… Κάμερα, γράφει» [303-314]
- Τριχόπουλος Γ., «Εκπαιδεύοντας στον πολιτισμό με το σύστημα PACE (Personalized Augmented Cultural Experience- Προσωποποιημένη, Επαυξημένη, Πολιτιστική Εμπειρία). Μελέτη περίπτωσης: Εθνική Πινακοθήκη – Πίνακας ζωγραφικής «Παιδική Συναυλία» του Γεώργιου Ιακωβίδη» [315-324]