[note]Κατεβάστε τον Τόμο Β΄σε εκτυπώσιμη μορφή[/note]
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Δασκάλων
- Βλέτση Κ., Παπαϊωάννου Π., «Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού λογισμικού που σχεδίασε και προτείνει το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για το μάθημα της γλώσσας των τάξεων Α΄ και Β΄ Δημοτικού» [22-33]
- Γεωργίου Γ., Παυλοπούλου Ι., Οικονόμου Β., «Από το Αρχαίο στο Σύγχρονο Θέατρο. Μια διαθεματική προσέγγιση στο μάθημα της Ιστορίας» [34-44]
- Gkantolias V., Mavridis D., «Reinforcing positive behavior and supporting students’ development of self-regulation skills with the Class Dojo online tool» [45-57]
- Δαλάκης Α., Υφαντίδου Γ. , Μπογιατζίδης Ευ., «Η Φυσική Αγωγή μέσα από ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι» [58-64]
- Διακογεωργίου Αι.-Π., Κουτσιούμπα Ο., Μανωλιού Μανουλιού Α., Μαστροκούκου Αι., «Ανάρτηση υλικού σε ιστολόγιο: Εκπαίδευση στα Μιντιακά Μέσα για τη Γ΄ τάξη δημοτικού» [65-77]
- Ζερβού Κ., «Εκπαιδευτικό σενάριο για το δημοτικό σχολείο: Το Πεπτικό Σύστημα» [78-90]
- Καππάτου Α., «Διαθεματικό project: Ιμπρεσιονιστικές πινελιές στον κήπο ενός εγωιστή γίγαντα» [91-98]
- Δρ. Καραβά Ζ., «Η μετάβαση από τη γραμμική στην ψηφιακή αφήγηση παραμυθιών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Το παράδειγμα της “Σύγχρονης Πεντάμορφης της Αιγύπτου”» [99-116]
- Καραγεώργος Χ., «Είδη τριγώνων (ως προς τις γωνίες και τις πλευρές) – Εύρεση Περιμέτρου – Εμβαδόν τριγώνου». [117-133]
- Κουρινιώτης Στ., «Η κατανόηση των χαρακτηριστικών στοιχείων του τριγώνου μέσα σε πολλαπλά πλαίσια αναπαραστάσεων από μαθητές στ΄ δημοτικού. Η οικοδόμηση της έννοιας του εμβαδού» [134-148]
- Κουταντώνης Σ., Στυλπνοπούλου Δ., «Διδασκαλία του αναπαραγωγικού συστήματος στο Δημοτικό – Αν με ‘’τρομάζει‘’ δημιουργώ ένα παραμύθι ή ένα θεατρικό» [149-158]
- Κωστάκη Σ. – Μ., «Διερευνητική μάθηση και εμπλοκή των μαθητών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών με τη χρήση προσομοιώσεων – Η συμβολή του λογισμικού Algodoo» [159-167]
- Κωστάκη Σ. – Μ., «Διδακτικό σενάριο: “Μες στο μουσείο θέλω να γίνω πορτρέτο κι εγώ”» [168-178]
- Μακαρατζής Γ., «Η ένταξη της πολυπρισματικότητας στη διδασκαλία της Ιστορίας με την υποστήριξη των ΤΠΕ. Δεδομένα και προοπτικές» [179-192]
- Πατσιαλά Ν., Ραπτόπουλος Β., Ζωγραφοπούλου Ζ., «STEAM στη Δ’ Δημοτικού: Το ελικοφόρο αυτοκίνητο» [193-204]
- Περάκη Μ., «Παιχνιδοποίηση και αυτορρυθμιζόμενη μάθηση» [205-213]
- Σιούρλα Π., «On a single berry of grapes … Ευρωπαϊκό έργο e-twinning» [214-228]
- Τζουβάρα Μ., Αγναντή Δ., «Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού Ιστορίας Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού» [229-241]
- Τσιβάς Α., «Διδακτικές προσεγγίσεις της έννοιας του ιστορικού χρόνου με την αξιοποίηση ψηφιακών πόρων του Φωτόδεντρου Μαθησιακών Αντικειμένων» [242-256]
- Χολέβας Ν. , Φραντζή Π., «Η διαπολιτισμική διάσταση της έννοιας της διατροφής με τη χρήση των Τ.Π.Ε. και της ηλεκτρονικής επικοινωνίας μεταξύ μαθητών δημοτικών σχολείων» [257-267]
Νηπιαγωγών
- Αναγνωστίδου Μ., Αναγνωστοπούλου Θ., Καβέλη Μ., «Mooc από παιδιά για παιδιά με θέμα την εφαρμογή ScratchJr» [269-277]
- Βαλσαμίδου Π. Λ., «Η Τέχνη της Επικοινωνίας στο Μαθητικό Ραδιόφωνο υπό το πρίσμα της Εκπαίδευσης στην Επικοινωνία και στα Μέσα: Από την ιδέα, στην πράξη σε μια τάξη μικρών παιδιών» [278-292]
- Γραμματικοπούλου Σ., «Πασχαλινές κάρτες, ήθη και έθιμα» [293-300]
- Ευαγγελοπούλου Α., Παπουτσάκη Κ., Ζησοπούλου Α., Ζησοπούλου Ε., Μπακή Ευ., Καλαϊτζάκη Αι.- Ει., Μιχαλάρου Κ., Γαζιώτου Ευ., Γαρυφαλλίδου Ευ., Πυρένη Ει., «Η διαφήμιση της υγιεινής διατροφής» [301-312]
- Ευταξία Κ., Βαλασίδου Α., «Ο ρόλος των Νέων Τεχνολογιών σε πρόγραμμα εξ αποστάσεως συνεργασίας και επιμόρφωσης νηπιαγωγών» [313-326]
- Ζαχαρία Μ., «Υιοθεσία Μνημείων και ΤΠΕ στο Νηπιαγωγείο» [327-336]
- Κατσαρού Β., «Μουσειακή Αγωγή στο Νηπιαγωγείο» [337-343]
- Παναγιωτοπούλου Π., «Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών της Προσχολικής Εκπαίδευσης για την αξιοποίηση του Διαδραστικού Πίνακα στο νηπιαγωγείο» [344-357]
- Παπαθανασίου Γ., «Στο δάσος ζει η αλεπού και στο σχολειό μας που και που: μια διδακτική πρόταση παιδαγωγικής αξιοποίησης του Διαδραστικού Πίνακα» [358-372]
- Πάππια Χ., «”Τι με έλκει πιο πολύ; Το ρομποτάκι εδώ κι εκεί”: Εκπαιδευτικό σενάριο για την αξιοποίηση του Προγραμματιζόμενου ρομπότ Bee-Bot στις δραστηριότητες του Νηπιαγωγείου» [373-384]