- Για να εγγραφείτε σε κάποιο από τα διαθέσιμα βιωματικά εργαστήρια θα πρέπει να έχετε εγγραφεί ως σύνεδρος.
- Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα μόνο βιωματικό εργαστήριο, οπότε διαβάστε πρώτα τις περιγραφές των εργαστηρίων κι έπειτα επιλέξτε αυτό που πραγματικά επιθυμείτε να παρακολουθήσετε.
- Εάν στις 20 Απριλίου [ημ/νία επίσημης ανακοίνωσης του προγράμματος] μείνουν ελεύθερες θέσεις σε εργαστήρια, τότε θα λάβετε ειδοποίηση και θα μπορείτε να επιλέξετε κι άλλα εργαστήρια.
ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
CODE | ΤΙΤΛΟΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ | ΑΦΟΡΑ | ΔΙΑΡΚΕΙΑ | ΘΕΣΕΙΣ | ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ | |
1SHY-A | Δημιουργία ιστότοπου με το Weebly | Ζερβός Γρηγόριος, Σουδίας Ιωάννης | Όλους/ες | 09.15-11.15 | 15 | 15 | |
1SLI-B | Real Science with WeDo 2.0 | Μαρκόπουλος Πρόδρομος | Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας Εκπ/σης | 09.15-12.00 | 12 | 12 | |
1SFE-A | Κουζινοχημεία | Αλισαβάκης Μανώλης | Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας Εκπ/σης & Εκπαιδευτικούς Δ/βάθμιας Εκπ/σης (Γυμνάσιο) | 11.30-14.00 | 20 | 20 | |
2SHY-A | Εισαγωγή στο περιβάλλον εκπαιδευτικής ρομποτικής Thymio II | Δαπόντες Ν., Θεοδωροπούλου Ι., Κόμης Β., Τσοβόλας Σπ. | Όλους/ες | 11.30-14.00 | 15 | 15 | |
2SLI-B | Real Science with WeDo 2.0 | Μαρκόπουλος Πρόδρομος | Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας Εκπ/σης | 12.00-15.00 | 12 | 12 | |
2SFE-A | Κουζινοχημεία | Αλισαβάκης Μανώλης | Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας Εκπ/σης & Εκπαιδευτικούς Δ/βάθμιας Εκπ/σης (Γυμνάσιο) | 16.00-18.00 | 20 | 20 | |
4SHY-B | Scratch+Arduino = mBlock για Ρομποτική | Μαστρογιάννης Ιάκωβος, Σωτηρίου Σοφία | Εκπαιδευτικούς Δ/βάθμιας Εκπ/σης | 16.00-18.00 | 15 | 15 | |
4SLI-B | Μια… μέλισσα στην τάξη μας – BEEBOT | Νίκα Σοφία, Μπακή Ευθαλία | Νηπιαγωγούς, δασκάλους | 15.30-17.45 | 30 | 30 | |
5SFE-A | Εκπαίδευση παιδιών προσφύγων/μεταναστών: Η περίπτωση της ΔΥΕΠ του Δ.Σ. Λαγκαδικίων | Λαζαρίδου Κ., Ευθυμιάδου Μ., Φουντά Α., Καλλαρά Α. | Όλες οι ειδικότητες Π/βάθμιας Εκπ/σης | 18.15-20.15 | – | ΕΛΕΥΘΕΡΟ | |
5SLI-B | Ένας σπουδαίος δημιουργός του σινεμά μιλά για το παιδί. Εκπαιδευτική προσέγγιση του κινηματογράφου | Γουλής Δημήτρης | Όλους/ες | 18.00-21.00 | 25 | 25 | |
5SHY-B | Εξερευνώντας τον πλανήτη Κ40. Εισαγωγή στη ρομποτική με τα Lego® Mindstorms EV3 | Φιλιππιάδης Γρηγόρης, Ruben Garcia Puente | Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας Εκπ/σης | 18.15-20.15 | 18 | 18 | |
5SCE-A | Εμβύθιση στην ιστορία. Η Ακρόπολη κατά την «Χρυσή εποχή της Τέχνης» μέσω εικονικής περιήγησης | Οικονόμου Βασίλης | Όλους/ες | 18.15-20.15 | – | ΕΛΕΥΘΕΡΟ |
ΚΥΡΙΑΚΗ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
CODE | ΤΙΤΛΟΣ | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ | ΑΦΟΡΑ | ΔΙΑΡΚΕΙΑ | ΘΕΣΕΙΣ | ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ | |
1KFE-A | Δείξε μου το κινητό σου, να σου πω τι φυσικός είσαι | Κουσλόγλου Μανόλης | Εκπαιδευτικούς Φυσικών Επιστημών | 09.15-11.15 | 20 | 20 | |
1KHY-A | Αξιοποιώντας ιστοσελίδες μουσείων και εικονικά μουσεία στην εκπαίδευση | Τουλούμης Κοσμάς | Όλους/ες | 09.15-11.15 | 20 | 20 | |
1KHY-B | Κάνοντας Ιστορία με ψηφιακά μέσα. Το παράδειγμα των Μαθησιακών Αντικειμένων του Φωτόδεντρου | Κασκαμανίδης Γιάννης | Όλους/ες που διδάσκουν Ιστορία | 09.15-11.15 | 25 | 25 | |
1KLI-B | Ένας σπουδαίος δημιουργός του σινεμά μιλά για το παιδί. Εκπαιδευτική προσέγγιση του κινηματογράφου | Γουλής Δημήτρης | Όλους/ες | 09.15-12.15 | 25 | 25 |