ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
- Δημιουργία ιστότοπου με το Weebly, Ζερβός Γρηγόριος, Σουδίας Ιωάννης, Όλους/ες, 09.15-11.15, ΘΕΣΕΙΣ: 12 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Real Science with WeDo 2.0, Μαρκόπουλος Πρόδρομος, Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας, 09.15-12.00, ΘΕΣΕΙΣ: 12 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Ένα διδακτικό σενάριο για την εισαγωγή μαθητών δημοτικού στην έννοια της μεταβλητής, SCRATCH DAY, Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας, 9.15-11.00, ΘΕΣΕΙΣ: 12
- Μελέτη της κλωνοποίησης – Παραδείγματα αξιοποίησης των κλώνων στο Scratch 2.0, SCRATCH DAY, Όλους/ες, 11.15-13.00, ΘΕΣΕΙΣ: 20
- Κουζινοχημεία, Αλισαβάκης Μανώλης, Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας & Εκπαιδευτικούς Δ/βάθμιας (Γυμνάσιο), 11.30-14.00, ΘΕΣΕΙΣ: 20 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Να σου πω μια ιστορία…, Όλους/ες, 11.30-14.30, ΘΕΣΕΙΣ: 30
- Εισαγωγή στο περιβάλλον εκπαιδευτικής ρομποτικής Thymio II, Δαπόντες Ν., Θεοδωροπούλου Ι., Κόμης Β., Τσοβόλας Σπ., Όλους/ες, 11.30-14.00, ΘΕΣΕΙΣ: 15 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Real Science with WeDo 2.0, Μαρκόπουλος Πρόδρομος, Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας, 12.00-15.00, ΘΕΣΕΙΣ: 12 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Παιδαγωγικές εφαρμογές σε εικονικά εργαστήρια: το Go-Lab, ένα ευρωπαϊκό STEM project και η πλατφόρμα Graasp, Ράλια Θωμά, Μαρίνα Μολλά, Ιωάννης Λεύκος, Παναγιώτα Βαρουτά, 14.00-16.00, ΘΕΣΕΙΣ: 20 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Η αξιοποίηση του αποθετηρίου του Scientix και των Νέων Τεχνολογιών: η περίπτωση εφαρμογής τους σε δραστηριότητες Αγωγής Υγείας, Παπτσίκη Κατερίνα, Καραγεωργοπούλου Αγγελική, Εκπαιδευτικούς Δ/βάθμιας, 16.00-18.00, ΘΕΣΕΙΣ: 12
- Κουζινοχημεία, Αλισαβάκης Μανώλης, Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας & Εκπαιδευτικούς Δ/βάθμιας (Γυμνάσιο), 16.00-18.00, ΘΕΣΕΙΣ: 20
- Scratch+Arduino = mBlock για Ρομποτική, Μαστρογιάννης Ιάκωβος, Σωτηρίου Σοφία, Εκπαιδευτικούς Δ/βάθμιας, 16.00-18.00, ΘΕΣΕΙΣ: 15 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Μια… μέλισσα στην τάξη μας – BEEBOT, Νίκα Σοφία, Μπακή Ευθαλία, Νηπιαγωγούς, δασκάλους, 15.30-17.45, ΘΕΣΕΙΣ: 30 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Εκπαίδευση παιδιών προσφύγων/μεταναστών: Η περίπτωση της ΔΥΕΠ του Δ.Σ. Λαγκαδικίων, Λαζαρίδου Κ., Ευθυμιάδου Μ., Φουντά Α., Καλλαρά Α., Όλες οι ειδικότητες Π/βάθμιας, 18.15-20.15, ΕΛΕΥΘΕΡΟ
- Ένας σπουδαίος δημιουργός του σινεμά μιλά για το παιδί. Εκπαιδευτική προσέγγιση του κινηματογράφου, Γουλής Δημήτρης, Όλους/ες, 18.00-21.00, ΘΕΣΕΙΣ: 25 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Εξερευνώντας τον πλανήτη Κ40. Εισαγωγή στη ρομποτική με τα Lego® Mindstorms EV3, Φιλιππιάδης Γρηγόρης, Ruben Garcia Puente, Εκπαιδευτικούς Π/βάθμιας, 18.15-20.15, ΘΕΣΕΙΣ: 18 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Εμβύθιση στην ιστορία. Η Ακρόπολη κατά την «Χρυσή εποχή της Τέχνης» μέσω εικονικής περιήγησης, Οικονόμου Βασίλης, Όλους/ες, 18.15-20.15, ΕΛΕΥΘΕΡΟ
- Η Χρήση του Moodle στην εκπαιδευτική διαδικασία για σύγχρονη και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση, 18.15-20.15, ΘΕΣΕΙΣ: 12 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
ΚΥΡΙΑΚΗ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2018
- Δείξε μου το κινητό σου, να σου πω τι φυσικός είσαι, Κουσλόγλου Μανόλης, Εκπαιδευτικούς Φυσικών Επιστημών, 09.15-11.15, ΘΕΣΕΙΣ: 20 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Αξιοποιώντας ιστοσελίδες μουσείων και εικονικά μουσεία στην εκπαίδευση, Τουλούμης Κοσμάς, Όλους/ες, 09.15-11.15, ΘΕΣΕΙΣ: 20 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Κάνοντας Ιστορία με ψηφιακά μέσα. Το παράδειγμα των Μαθησιακών Αντικειμένων του Φωτόδεντρου, Κασκαμανίδης Γιάννης, Όλους/ες που διδάσκουν Ιστορία, 09.15-11.15, ΘΕΣΕΙΣ: 25 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- On-line αξιολόγηση μαθητών: απλά, εύκολα και γρήγορα, Όλους/ες, 11.30-13.30, ΘΕΣΕΙΣ: 12 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Μαθησιακά Αντικείμενα (ΜΑ): ‘… πριν με χρησιμοποιήσεις, γνώρισέ με…’, Όλους/ες, 11.30-13.30, ΘΕΣΕΙΣ: 12 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ
- Εκκρεμές “πάσης βαρύτητας” σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας, Εκπαιδευτικοί Φυσικών Επιστημών, 11.30-13.30, ΕΛΕΥΘΕΡΟ
- Ένας σπουδαίος δημιουργός του σινεμά μιλά για το παιδί. Εκπαιδευτική προσέγγιση του κινηματογράφου, Γουλής Δημήτρης, Όλους/ες, 09.15-11.45, ΘΕΣΕΙΣ: 25 ΣΥΜΠΛΗΡΩΘΗΚΕ